loading...
آخرین نفس
محسن .د بازدید : 59 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (2)

خدایا خسته دردم کی از این درد رها میشم

           نجاتم ده خدای من کی از این تن جدا میشم

تمام عمر سرگردان تمام عمر بی یاور

         خدایا بغضمو بشکن کی تو آغوش تو جا میشم

از این تنهایی خوندن من دیگه خسته خستم

          دیگه حاضرم یارب کی با مرگ هم صدا میشم

غریبم من در این عالم ندارم آشنایی من

         دگر نا آشنایی بس پس کی من آشنا میشم

منم سرگشته و نالان تو درد از من بستان

             براه تو خداوندا بگو که کی فدا میشم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط يغما در تاریخ 1392/09/28 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

انسان های آزاده دل شکسته و پر غرور خود را پنهان می کنند . شکلک

این نظر توسط mitra در تاریخ 1392/09/23 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

ادما ی بزرگ تو سختی ها بزرگ میشن داداش خم به ابر نیار و تحمل کن که روز های خوش در راهه
لینک شدی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دراینجا من شعرا و دست نوشته های خودم رو قرار میدم پس کپی کردن از روی اونا بدون گرفتن اجازه شرعا و عرفا حرامه.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 230
  • بازدید کلی : 2,721
  • کدهای اختصاصی