loading...
آخرین نفس
محسن .د بازدید : 64 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (1)

قطرات اشک رو گونه های سردم

اگه پایین میومد گریه میکردم

من دل شکسته و تنها و خسته

چرا غم تو قلب من یه عمر نشسته

توی پاییز پر از درد و جدایی

دل من بخون نشست خدا کجایی

لحظه های پر طپش میان و میرن

سراغی از من و قلبم نمیگیرن

این همون دردیه که منو شکسته

درای این قفسم همیشه بسته

نیمه جون و بی رمق یه جا میشینم

خط پایان رو دارم خودم میبینم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mitra در تاریخ 1392/09/21 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

خییییییییییییییییییییلی قشنگ بود بهت افتخار میکنم داداش محسن!!!!!!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دراینجا من شعرا و دست نوشته های خودم رو قرار میدم پس کپی کردن از روی اونا بدون گرفتن اجازه شرعا و عرفا حرامه.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 236
  • بازدید کلی : 2,727
  • کدهای اختصاصی