loading...
آخرین نفس
محسن .د بازدید : 58 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

 

***

دل من اگر که بشکست بفدای تار مویت

سر و دل فدای آن چشم و دل بهانه جویت

به سبوی می فروشان دگرم نیاز نباشد

به رواق هر دو چشمت در دل چو باز باشد

چونکه چشم تو بدیدم دل و دین به باد دادم

همه هستی خودم را پی عشق تو نهادم

تو همان پری جمالی که جمال تو چو دیدم

دگر از تمام عالم دل خود را بریدم

چو تو نازنین زیبا به جهان ندیده بودم

نه که وصف چشم مستت ز کسی شنیده بودم

دل بیچارهء من شده سخت اسیر چنگت

دل من شده نشانه ز نوک همان خدنگت

تو بیا و بر دل من بنشین نازنینم

نیاد آن روز که یک دم غم تو را ببینم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دراینجا من شعرا و دست نوشته های خودم رو قرار میدم پس کپی کردن از روی اونا بدون گرفتن اجازه شرعا و عرفا حرامه.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 241
  • بازدید کلی : 2,732
  • کدهای اختصاصی