loading...
آخرین نفس
محسن .د بازدید : 69 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (3)

خداوندا مرا دیوانه گردان

بگرد شمع عشق پروانه گردان

برای آشنایی با عزیزی

مرا از خویشتن بیگانه گردان

خدا وندا مرا عاشق ترم کن

مرا با عشق او همخانه گردان

دلم در چنگ غم یارب اسیرست

دل تنگ مرا دیوانه گردان

مرا یارب براه او فدا کن

همی ماوای من ویرانه گردان

دلم پر خون شده از آشنایان

مرا بیگانهء بیگانه گردان

شدم دلگیر از این بی همزبانی

مرا مست همین پیمانه گردان

فراریم دگر زین خانهء تنگ

سرای من همین میخانه گردان

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صبــــــــــــا در تاریخ 1392/09/29 و 21:05 دقیقه ارسال شده است

شکلک

این نظر توسط يغما در تاریخ 1392/09/28 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط شریفات در تاریخ 1392/09/28 و 15:21 دقیقه ارسال شده است

سلام....جالب بود عزیزم...شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دراینجا من شعرا و دست نوشته های خودم رو قرار میدم پس کپی کردن از روی اونا بدون گرفتن اجازه شرعا و عرفا حرامه.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 224
  • بازدید کلی : 2,715
  • کدهای اختصاصی