loading...
آخرین نفس
محسن .د بازدید : 56 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (5)

***

ای که میبینی رود چون سوی گور

آن جنازه کز مقابل کرد عبور

هم بدان روزی به تو نوبت رسد

مرغ جان از جسم تو آخر رهد

چون اجل آید به سویت چاره نیست

آن زمان دستت از این دنیا تهیست

حال که دستت می رسد کاری بکن

دست افتاده بگیر یاری بکن

چون به پایان می رسد این روزگار

مرگ چو آید می رسد پایان کار

گر تو گوشت میشنید فریاد او

بانگ ناله و افغان و بیداد او

چونکه فریاد می زند ای مردمان

سوی من آئید شما هم بی گمان

هر چه مال اندوختم برباد شد

هر که وارث بود همو هم شاد شد

چند گرد خواهی کرد از دینار و مال

چند باشی عاشق جاه و جلال

چند گویی خواهم از هر نوع زیاد

می برد هر چیز را یک لحظه باد

چند سازی خانه ها چون قصر شاه

هم بسوزی گر کشد مظلوم آه

چند خوردی مال مردم بی حساب

نقشه هایت میشود ناگه بر آب

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط لیلی در تاریخ 1392/10/17 و 3:29 دقیقه ارسال شده است

من که پشت پا زدم به هر چه هست و نیست
تا که کام او ز عشق خود روا کنم
لعنت خدا بمن اگر بجز جفا
زین سپس به عاشقان با وفا کنم

این نظر توسط صبــــــــــــــا در تاریخ 1392/10/05 و 22:35 دقیقه ارسال شده است

زندگی “باغــــی” است که با عشق “باقــــی” است…!

“مشغـــول دل” باش ;

نـــــه “دل مشغـــول” …!

بیشتر “غصـــه های” ما از “قصــــه های” خیالی ماست…!

پس بدان…
اگر “فرهــــاد” باشی، همه چیز “شیــــرین” است…!

این نظر توسط صبـــــــــــــا در تاریخ 1392/10/02 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

دلم برای یک نفر تنگ است…
نه میدانم نامش چیست…
و نه میدانم چه می کند…
حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم…
رنگ موهایش را نمی دانم…
لبخندش را هم…
فقط میدانم که باید باشد و نیست…

این نظر توسط لیلی در تاریخ 1392/10/02 و 2:29 دقیقه ارسال شده است

زمین گرد نیست دنیاى من یک شش گوشه است !

اربعین حسینی تسلیت


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دراینجا من شعرا و دست نوشته های خودم رو قرار میدم پس کپی کردن از روی اونا بدون گرفتن اجازه شرعا و عرفا حرامه.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 221
  • بازدید کلی : 2,712
  • کدهای اختصاصی