loading...
آخرین نفس
محسن .د بازدید : 45 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (2)

قاصدک جان!

                          خوش خبر باشی ای کاش

 

حال او خوش باشد

 

                                    تو دگر راحت باش

قاصدک جان!

                                    از من خبری هیچ مبر

گر ز من او پرسید

                               تو بگو حرفی دگر

قاصدک

                                    تو بگو خوب و دلش سر شاد است

غم ندارد هیچ هیچ

                            دور او آباد است

قاصدک

                               نگو خاکستر شد همهء حاصل من

مگو هرگز به او

                                 که دل وبرانه شد دگر منزل من

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یوسف. . . در تاریخ 1392/09/05 و 17:58 دقیقه ارسال شده است

سلام. . . وبلاگ خوبی داری. . لینک وبلاگتو تو وبلاگم . .میبینی . . ... . . .شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دراینجا من شعرا و دست نوشته های خودم رو قرار میدم پس کپی کردن از روی اونا بدون گرفتن اجازه شرعا و عرفا حرامه.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 222
  • بازدید کلی : 2,713
  • کدهای اختصاصی